Rejestracja na szkolenia

Climathon Kraków 2019

 

 REJESTRACJA

Szkolenie I

„Wypracuj innowacyjny pomysł metodą Design Thinkingu”, dr Seweryn Rudnicki

08.10.2019, godz. 17:00, Muzeum Inżynierii Miejskiej, ul. Św. Wawrzyńca 15

Design thinking to efektywna metoda znajdowania skutecznych rozwiązań dla trudnych problemów. Opiera się na dostosowaniu możliwości technologicznych i prawdziwych potrzeb ludzi. Od dekady cieszy się wielką popularnością w świecie biznesu, ale może być też z powodzeniem stosowana dla rozwiązywania problemów społecznych. Warsztat jest dla wszystkich, którzy chcieliby poznać tę metodę w praktyce. Będzie czas na pigułkę wiedzy o metodzie, poznanie przykładów jej zastosowań, a nawet zaprojektowanie czegoś samemu.

 

Dr SEWERYN RUDNICKI:
​Socjolog i psycholog, adiunkt na Akademii Górniczo-Hutniczej, współzałożyciel Between the Signs. Jako badacz lub kierownik badań uczestniczył w kilkudziesięciu projektach badawczych, ilościowych i jakościowych dla różnych branż, kierował też działem badań w think tanku. Obecnie stosuje podejście semiotyczne w badaniach marketingowych dla dużych klientów biznesowych (m.in. PZU, Tesco, VML, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) oraz bada i stosuje metodyki pracy nad innowacyjnymi produktami.

 

Szkolenie II

Jak wypromować innowacyjny pomysł, aby skuteczniej odpowiadał na potrzeby odbiorców i pomagał zmienić ich nawyki? ”, Adrian Gamoń

16.10.2019, godz. 17:00, Miejskie Centrum Dialogu, ul. Bracka 10

Podczas szkolenia porozmawiasz o współczesnym człowieku i jego potrzebach, komunikacji marki, a przede wszystkim dowiedz się jak można tworzyć koncepty komunikacyjne odpowiadające na potrzeby odbiorców, a tym samym zmieniające ich zachowania. Poznasz główne etapy pracy kreatywnej i omówi najważniejsze składniki strategii komunikacji oraz sposobów ich łączenia w spójny i skuteczny plan komunikacji. Na końcu zdobytą wiedzę będziesz mógł przećwiczyć w praktyce.

Plan szkolenia:
1️⃣️ Wprowadzenie do tegorocznej edycji Climathonu (17.00-17:15)
2️⃣ Wprowadzenie do strategii komunikacji marki (17:15-18:00)
3️⃣️ Omówienie kluczowych składników procesu tworzenia strategii komunikacji (18.00-19.30):
? Określenie celu komunikacji i grup docelowych.
? Analiza grupy docelowej jej potencjału zaangażowania w komunikację.
? Koncepcja kreatywna (big idea), która odpowiada na potrzeby i nawyki odbiorców.
? Dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji.
? Planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych.
? Układanie harmonogramu działań i budżetu.
? Monitoring i optymalizacja działań.
4️⃣️ Część warsztatowa. Praca nad konceptem w podziale na zespoły (19.45-21.00)

ADRIAN GAMOŃ

Strateg, konsultant ds. brandingu i social media. Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom w tworzeniu skutecznej komunikacji marek spójnych z ich wartościami i potrzebami ich klientów. Założyciel agencji Social Frame wyspecjalizowanej w komunikacji marek w mediach cyfrowych. Twórca dwóch unikatowych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Inicjator i organizator spotkań LinkedIn Local w Krakowie.

Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona

 REJESTRACJA