Na czym to polega?
Nasza propozycja jest z reguły składową innych programów, które możemy wykonać w ramach współpracy, np.: EKOINTEGRACJI, OFFSETU bądź WARSZTATÓW. Jeśli jednak nie masz możliwości realizacji któregoś z nich, wówczas możesz pomyśleć nad działaniami tylko w tym jednym zakresie, wspierając któryś z naszych projektów.
Social media w duchu EKO
Zapewne chciałbyś, aby Twoje działania w SOCIAL MEDIA były kojarzone jako bardziej ekologiczne, ale brakuje Ci do tego specjalistów. Przygotujemy dla Ciebie odpowiedni content, który jest poprawny merytorycznie, ciekawy wizualnie, a także pomoże przyciągnąć nowych odwiedzających Twój fanpage.
Wspomożemy również swoją wiedzą w kwestii odpowiedzi na ewentualne komentarze, które w dzisiejszych czasach bywają nieraz sporym problemem.
Ekomailing
Na pewno Twoja firma korzysta z newslettera oraz wysyła do swoich klientów szereg wiadomości. Jeśli chciałbyś poruszyć w nich jakiś temat dotyczący szeroko pojętej ekologii, ochrony przyrody, idei Zero Waste, to jest to działanie, w którym możemy pomóc. Przeanalizujemy wspólnie profil Twoich odbiorców i przygotujemy kampanię mailingową z odpowiednim contentem.
Klienci z całą pewnością docenią Twoje zaangażowanie w problemy środowiska naturalnego.
Wsparcie całościowe w komunikacji
Możemy tutaj zaproponować szereg działań połączonych z naszymi innymi projektami, bądź całkowicie samodzielnych:
Te działania z reguły wiążą się z uczestnictwem w naszych działaniach dotyczących sadzenia drzew, warsztatach bądź EKOINTEGRACJACH.
Cause-relating marketing (CRM)
Polega na przekazywanie określonej kwoty lub procentu ze sprzedaży produktu na cele ekologiczne, m.in. na:
Każdy wsparcie zostanie przez nas opisane oraz udokumentowane, a Twoja firma dostanie materiały potwierdzające realizację.
Pay roll & matching fund
Ten system działania polega na zachęcaniu pracowników do przeznaczania niewielkich kwot na wsparcie któregoś z naszych projektów ekologicznych bądź społecznych. Aby zwiększyć skalę wsparcia i poprzeć działania pracowników, można zastosować tzw. „matching funds”, czyli pomnożyć kwotę zebraną przez pracowników.
Każda forma wsparcia zostanie przez nas udokumentowana wraz z tym, co dzięki niej udało się zmienić na lepsze.